Fredag.

Hej bloggen! Nu är det veckoslut, skönt! Men något i mig säger att jag hellre sitter i skolan. Nope, har inte blivit galen, men det är bara det att.. Well, låt mig säga det på detta lilla vis: There´s this one guy." Kan inte sluta tänka på honom, det är verkligen... jag vet faktist inte. I skolan käns det pirrigt och så, den där härliga magkänslan, you know? Sen när man kommer hem är det längtan som tar över. Och sen igen den där pirriga känslan att "snart ses vi igen". Men på ett veckoslut får jag faktist ta & vänta i flera dagar. Och före man skall gå & lägga sig längtar man efter drömmar om denne... Det är svårt, att inte få vad man vill ha, men jag gör allt för att nå upp till detta. Bokstavligt.

Nåmen, istället för att förvirra er med mitt krångliga kärleksliv tycker jag att jag kan berätta lite om min dag. Först - tyskaprov. Det var faktist så mycket lättare än vad jag trodde. Tur nog. Annars skulle jag säkert hata mig själv. Ja,  och så fick vi ut moddaproven. 10- fick jag, så det var ju helt bra ju. Sen den där rundvandringen, som inte var något speciellt. Stannade på lite olika ställen i Pojo, så vandrade vi i svår terräng och ja, så åt vi mellanmål. Sen var det dags att åka hem. Snippsnappsnut.





Sen skall jag ha en bokrapport skriven tills i måndag, och jag har 60 sidor kvar i boken. Borde kanske göra något åt saken, eller? Tschüs ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

HejHej :) <3 Låter som om ni hadde kul i skogen xD

Vittu ja hadd 3 prov ida prkl ! :@ x''D <3

PossPoss ♥

2008-10-10 @ 20:44:01
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se