Lördag.

Hej! Ursäkta att jag inte bloggade igår, efter en lång shoppingtur och sånt var man verkligen skittrött! Såå, jag hittade tyvärrtyvärr inga UGGS, men en hel del annat. Bl.a. en sån där kusligt snygg "herrhatt", barnavdelningen på Kappahl. Har aldrig förr vågat köpa en sån, har varit rädd att jag kommer se dum ut, haha. Men den är verkligen fin! Sen en såndäran stor ring , H&M. Och ett par stöveletter. Svarta, med klack, från Andiamo. Sen ja, ett par gråa jeans. Hittade dem när mamma stod i Lindex kassakö, sådär plötsligt bara. Hittade ett par i storlek 170, tänkte att varför inte pröva? Och de passade jävla bra. Me ♥ stuprör. Vad mer? Justja, ett par Wayfarers (stavning?) från Kappahl. Och gissa vad jag pungade ut för dem? Hela 15 kr. Och fina var det, måste bara skruva en skruv lite spändare. Alltså, får man sälja så fina saker för så små priser? Jag tvekar...

Herrigud, jag minns inte alls vad annat jag köpte. Ett par springtrikoer, Nike. 2- pack med tjocka, grå strumpbyxor, H&M. En vit, härlig fluffsmössa från H&M. Mer minns jag inte nu...

Men en sak har jag bestämt: ett par UGGS skall jag ha till vintern! Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

de finns uggs i isoomena fö någo 100

2008-10-18 @ 18:28:30
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se