Lördag.

Hej bloggen! Det blir troligen inget mer bloggande för min del idag, skall hinna med en hel del. Läsa den där jävla boken, som jag tänkte fixa en bokrapport om tills i morgon. Till skolan då alltså. Sen, måste jag med lillasystern min och gå i svampskogen, plocka lite och så. Sedan fixa mat. Och baka cupcakes. Juste, och scrapbooken. Nämen, den kan få bli tills nån annan dag. Sen kommer N till mig övernatt i kväll. I morgon skall vi till kyrkan (skriftskola, you know?) och sånt. Ja, så det bir en hel del program för min del. Men jag gillar det. För delvis kan jag inte bara slöa på. Och delvis kanske jag för en stund slutar tänka på dej.

Ja, sagt som gjort. Men jag skall nog försöka hinna med ett blogginlägg. Tschüs ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

Jo massor -.-'

2008-10-11 @ 11:36:37
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se