Måndag.

Hej bloggen! Efter en joggingtur, lite övning på engelskaprov och en varm/kall dusch sitter jag här och nördar mig. Hehe, det har jag nog förtjänat.

I morgon är det som sagt prov. Och juste, aerobic + innebandy i två timmar på morgonen. Helskönt. Ja, och kemi, engelska (dauh), matta. Hmm. Hälsokunskap. Några uppgifter skulle vi ha klara, men inte har jag gjort dem, hehe. Så det blir väl att fixa det - och öva på provet!

Tschüss ♥



hehe, kind of favorit i repris

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika <3

Kallar du den fin ? ;O vittu du sku baa si va ja har fö fint.. ska nog laga dom på bloggen om ja ork.

Kk. <3



de e perfekt outfit hit ti skogen x''D <3 ska vi fara o shoppa bark ;DD

2008-10-28 @ 15:14:58
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Ika <3

Kolla senaste inlägge massa bilder som du komme rgilla :D <3

2008-10-28 @ 19:02:56
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se