Måndag - And whe´re back where we started.

Hej igen! Idag är det måndag som betöd skola. Historia-prov hade vi. Usch, jag kunde ju inget! Menmen, hoppas jag inte får så himla dåligt vitsord i alla fall. Så hade vi biologi. I fredag skall vi till svampskogen i Pojo. I 3 timmar. Haha, jag kan bara tänka mig allt roligt som kan hända där. Sen mat och efter det IT (informationsteknik). Vi fick veta vad vi fått i våra projekt/presentationer. Jag & N blev himla förvånade av att vi bara fick positiv feedback. Och 9½ i vitsord. Bäst av alla 8:or. Stolt är man, haha. Men som N sagt några gånger redan, vår PowerPoint-presentation var finast. Thanks to you N ♥ OCh så pysslade vi på Word. Så hade vi... Modda. Nån dum lek som man skulle berätta vad man skulle göra med en sak man fått av lärararen på en öde ö. Alltså, det är ju lätt att hitta på många roliga saker om en fickkniv, kortpacke eller toa-papper, men jag fick en linjal. En normal, 20 cm lång linjal. Jaa, som min fantasi oftast är så föreslog jag att man, tillsammans med H´s snöre & A´s gem skulle göra ett metspö. Men att lyssna på dem med bättre fanatsi var allt kul. Alltså, vem kommer på att använda solskyddsfaktor som glidmedel!? Haha, där skrattade typ alla. Sist hade vi matta. Stackars A (inte samma som i förra fallet) som alltdi lyckas skämma ut sig. Jag, J & J (observera: Pojkar) har alltid så himlans roligt åt honom.

Nej men nu har jag fått hem en del bilder jag beställt, så jag tänkte fixa mig en scraapbook. Pussar ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se