Onsdag.

Hej bloggen! Jag vet, jag vet, uppdateringen har varit kass & jag borde ta & skärpa mig. Men det är inte så lät, vet ni. En stund bestämmer man att ja, nu ska jag blogga så det innersta ruttnar, andra stunden tänker man helt tvärtom. Eller så är det helt enkelt så att man har prov eller så i närtiden. Och nog måste man ju erkänna att plugg går före blogg. Japp, ibland är det bara så. Livet är liv, som det sades i religionen idag.

Men sådär allmänt har denhär dagen varit himla kul. Särskilt efter skolan, då jag & Katten hängde med killarna på stan. Haha, grymt roliga saker vi kom på! Gud, A som inte trodde jag vägade slå han. Och en massamassa mer. Det är grymt roligt att hänga med killarna efter skolan. Om inte annat får man ju en hel del information, vad dom tycker om oss chicks. Och vem som är något att satsa på och vem de totalhatar. Ja, en sån fick jag ju reda på idag också. Måste nog erkänna att jag nästan håller på att fövandlas till en kille själv, haha. Så mycket som jag hänger med dem. Och inte har jag direkt något emot dem, söta killar dedär. Kanske inte alla på utseendet, menmen. Killar som kompisar är inte direkt en dålig idé. Skulle inte byta ut dem för nånting ♥

Nu skall jag nog ta & vila mig till morgondagens Dagsverke. You know, man arbetar istället för att gå i skola. Och sen är det höstlov! Något inom sig längtar, medan något inom mig vill tillbaka till skolan. Kanske det beror på dig.

Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se