Onsdag.

Hej bloggen! Ursäkta att jag inte bloggade igår, hade en hel del saker att tänka igenom. Och inte kan jag säga att det hände något speciellt heller. Vi hade orientering på morgonen. Och sen en hel bunt med tråkämnen. Idag var det nog också ganska lamt, men vi hade på morgonen gympa - igen. Vi kommer in i festsalen/gympasalen och vad ser vi då? Jo, hela salen full med stolar. Som betyder ingen gympa där. Nå, så svårt var det inte, den lilla (och då menar jag lilla) delen av salen längst bak kunde vi använda, där kan man ju sätta ner ett mysko grönt skydd-eller-vad-det-nu-sen-heter. Men så kommer vi till problemet - pojkarna skall ha gympa på samma gång. Nå, alla vi trängdes på den lilla delen & spelade kåddboll (heter det så?). Annars var det nog lika lamt. Matta i två timmar. Stackars jag & J. Vi två förstår inget, absolut inget. Så han & jag frågar typ hela tiden hjälp av H eller M, haha. Stackrarna som måste lyssna på våra problem. Ja, vad hade vi sen? Jo, religion. Vår lärare är lite allmänt knäpp, men idag hade vi en vikarie. Såklart, en knäpp en. Hon talade med en röst som ingen kan frivillit vilja lyssna på. Suck. Den timmen kröp fram och nu hade vi bara det bästa kvar mer - finska. Eller ja, inte är det heller så värst intressant, men kvarten före lektionen är alltid så jävla humor. JA, och det är tack vare J, J & A. Så jävla roliga killar! Inte vet jag varför, men det har blivit så att jag börjat umgås mer med dem. Nå, jag försvarar mig. De är så jävla roliga! Nåja, men idag när vi satt i trappan & väntade på att läraren skulle komma började Ja. rota i min penal. Haha, inte satte jag emot eller nåt, men mittiallt hittade han en lapp som en kompis skickat åt mig på mattatimmen. Jag var liksom "Oops". Det var en aningen privat då. För henne. Så, för att ens försöka få lappen tillbaka hoppade jag på Ja, haha. Det var smått... roligt. Så fick jag reda på lite saker och ting. Och det fick killarna med, av mig. De frågade & frågade en massa frågor, om vem tycker om vem. Så fick jag också reda på en liten...ehmm..hemlighet? Där kom ännu en orsak varför det är bra att också ha kill-kompisar. Man får reda på lite vad som snurrar i deras huvuden också, inte bara allt tjejsnack hit & dit. Så jag kan säga att jag lever ett skede i mitt liv, där allting verkar gå rätt. Och jag skulle inte vilja byta bort något! ♥



Ja, nog för mig för denna gång. Puss på er ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nata

gaah du confusar mej me alla J, A, H å M xD

2008-10-09 @ 07:18:54
URL: http://natskis.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bra me lite pojkvärld oxå!

Ha en bra dag!

2008-10-09 @ 11:35:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se