Onsdag.

Hej bloggen! Nu skall jag se på Juno, sen bloggar jag ordentligt, okey? Sätter in en låt som är värd att lyssna. Miley Cyrus - 7 things. Love it  ♥


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Magdalena

Nejnejnejnejnej... Snälla, allt annat förutom Miley Cyrus! Hon är denhär planetens värsta person, vilken diva! Argh, jag blir så förbannad på henne!! Och hon sjunger skitdåligt...

2008-10-01 @ 19:23:23
Postat av: Ida

Svar till Magdalena: Alla får ju tycka som dom vill, så jag förstår din reaktion. Inte gillar jag hennes röst heller mer än nån annans, men jag gillar så orden till låten :)

2008-10-02 @ 15:35:15
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Ordena förklarar faktist ganska bra hur jag känner just nu. Men ändå, de borde ha gett låten till nån annan artist :-)

2008-10-02 @ 16:35:01
Postat av: Ida

Svar till Magdalena: Där har du nog rätt! Det finns så många artister som kunde ha uppträtt med den bättre :)

2008-10-02 @ 16:41:43
URL: http://missfrizzy.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se