Söndag.

Hej bloggen! Om ni nångpng förr kikat in på min blogg kanske ni märkt att min design är ny. Fixade å den i morse, och tadaa! Kan bara tänka mig hur det skulle bli om jag t.ex. ägde photoshop, allt som jag gör är ju fixat på Paint. Helt vanliga Paint som finns på typ alla datorer. Nog måste man erkänna att man hellre bloggar, om man har en fin design. Inte sant?

Men i alla fall, veckoslutet slutade sen riktigt bra ändå, fastän S måste gå hem redan på lördagmorgon. Så jag satt igår en vääääldigt lång tid framför datorn. Haha, lite orolig blev man ju där, när man satt helt ensam i tystnaden. Så jag satte på TV:n i vardagsrummet, fastän jag inte ens såg på den, haha. Okej, senare tittiade jag nog lite på den också. DisneyChannel. Haha, hur kul som helst ju! Så kom Ika hit & jag tänkte att jag går dit övernatt. Det ångrar jag inte, vi hade superkul!



Men nu har mamma, pappa & syrran kommit hem, på något sätt känner jag mig lite lättad. Men sen saknar man ju friheten också. Men man måste leva med det man har, & jag är nog riktigt nöjd! Skall försöka fixa en sk. filmresension om filmen "Camp Rock" senare idag. Tills dess - Kisses ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se