Söndag.

Hej bloggen! Skall snart dra iväg på något mystiskt möte angående friidrotten, så jag kilar klockan 16. Finsk tid. Förresten, idag flyttades klockorna till vintertid. Häärligt med en timme till att sova. Me likey ♥

I morgon skola, inget speciellt händer. Jo, jag & S skall framföra vårt biologiprojekt. Men inget annant, antar jag. Så i tisdag har vi engelskaprov. Så man kuunde ju börja öva, hehe. Ja, och en hälsokunskapsläxa som borde lagas här snart. Morgondagens problem, kan man säga. Just nu försöker jag fixa bort min snuva.

Nu en sista bild (eller 3) och puss på er gullisar ♥



//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika <3

Juu <3 Tack. :] <3

2008-10-26 @ 14:24:09
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se