Tisdag.

Hej bloggen! UrsäktaUrsäktaUrsäktaför den usla uppdateringen, men nu är saken så att pappa gått & satt en mysko mätare som räknar hur mycket jag är på datron. Alltså, om jag inte förminskar så tar han datorn av mig helt & hållet. Och det skulle jag inte vilja, så det får vara såhär nu. Men det boorde inte i framtiden ha nåt med uppdateringens försämring att göra.

Nåja, men om man skulle ta & lägga in några bilder på vad jag shoopade i Fredags:



Hatt - Kappahl ~99 kr.



Mössa - H&M ~50 kr.



Wayfarers - Kappahl ~15 kr (!!!)



Ooooch till sist - min ring från H&M ~40 kr.

So long, kisses ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ida

Vad kul att vi heter likadant :)

2008-10-21 @ 17:33:03
URL: http://idagustasfsson.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se