Torsdag.

Hej! Nu har jag egentligen ingen lust att skriva, måste reda upp något med en "vän". S skall hit i morgon övernatt. Och alla som har Disneychannel: IMORGON KOMMER CAMP ROCK! Ja, sen skall jag snart på en konfirmationssak. Så det så. Sen duscha och så. Sova. Drömma om någon jag inte nämner till namn ♥

Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Söderlund

Söderlunds succé med diskussionsinlägg fortsätter! Idag kan du om du skrollar ner ett inlägg läsa om vad han tycker om nätdejting. Sedan i det senaste inlägget så handlar det om så kallade "förvaringspåsar". Är det så att du inte har en aning om vad detta är? Läs och lämna sedan mer än gärna just dina tankar i ämnet. Vore riktigt trevligt och intressant om just du ville dela med dig av dina tanka och funderingar.



Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig dag!

2008-10-02 @ 16:15:05
URL: http://ventux.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se