Torsdag.

Hej bloggläsare! Idag var en rikitgt tuff dag, måste jag erkänna. Vakna klockan 6.45 - en timme för tidigt för mig. Sen ut och kratta löv. Haha, ni skulle bara ha sett mej! Min regnrock jag fick låna från jobbet, den var säkert 10 storlekar för stor! Både byxorna och rocken. Och tro mej, jag överdriver inte...

Ja, så jag krattade löv i 2 timmar. Så städade jag lite och ordnade papper. Usch vad torra händer man får! Så det for väl en halv tub handkräm också, haha. Nåmen, nu sitter jag hemma, packar. Juste, jag har väl inte berättat vart jag skall? joo, till urtrista husvagnen. Skulle hellre stanna hemma, men så tänkte jag om när mamma sa att vi skulle stanna i Åbo & shoppa. Haha, hon till och med skulle betala. Så nu undrar jag vad jag borde inskaffa. Och så kom jag på det: Uggs. Gaah, sönare skor finns nog inte. Och de som Kenza har, han det bli sötare? Japp, nu gäller det att hitta en butik i Finland som skulle ha sådana.

Nu som sagt packa, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se