Söndag.



Lila strumpbyxor från Kappahl, fick dem förra året oanvända av min moster



Yllesockor + jeans - sällan det är bekvämt!



Förra lördag. Jag, min syster. Ett lakan. Eegh, en klänning fixade jag av den, haha.



Om man har tid över - ja då scrappar man ;D



Nog hade man allt tid att baka cupcakes också, muahah.



Om man är ute i skogen kan man allt vara fin också



Får du din tumme lika långt böjd? I så fall, kontakta mig ;)




Lite bilder som bara blivit på datorn. Trött är jag, här regnar. Rusk. Väntar tills i morgon, då slipper jag hem. Och i tisdag - ja då träffar jag dig

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika <3

Jo öö jag tror jagg blivit sjuk i huvudet för pappa har fått mig och andvända ullmax x''D SOS.

Värför kommenterar inte du på min blogg mer ;__; ? ♥

Lixom kan int man va o tala me mej fö att ja går på sjuan ? eller ..

2008-10-19 @ 22:11:48
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se