Fredag.

Hej! Ursäkta att jag bloggar så sällan, skall bli ändring på det. Så tänkte jag igen börja med dagens "vill ha" och "veckans design". Men det är som sagt bara teorier...

Så, vad jag har gjort? Fixat ett projekt, firat mammas födelsedag, pysslat med rummet, gått på marknad och sånt. OCh blivit kär, men det är väl ingen nyhet?

Kom just hem från stan´. Där gick jag först med tre killar från min klass (jopp, jag gillar att umgås med killar - bara som vänner också!), men sedan också Linda. Gick till Only (Vero Moda), köpte en hoodie med dragkedja (bilder kommer) och så var jag med Linda lite till. For sedan och köpte en GG bok, såhär till höstrusket.

Har ni förresten märkt hur snabbt det blev höst? När jag gick där på stan såg jag alla fina lönnlöv i rött, gult och brunt ligga där på marken. Då tog jag mig en tänkare: vad har jag egentligen gjort av sommarn?

Nåja, nu kaka. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se