Kväll.

Efter en svettig länk och uppfriskande dusch sitter jag nu här i min sköna stol och bloggar. Trött och utsliten. Funderande på en sak. Skolfotograferingen. Och vad jag skall ha på mig. Något enkelt och snyggt, men ändå inte överdrivet eller någonting som inte var jag. Nåja, men det löser sig nog. Så kom jag att tänka på en till sak. Att jag borde börja träna på allvar nu. Nu när vintersäsongen närmar sig. Mamma har t.o.m. skaffat ett gymkort åt mig. Jag är ju under 15, så jag måste ju ha antingen mamma eller pappa som övervakar. Men vad för skillnad, pappa är ju ändå min tränare. Han måste ju se att jag gör saker & ting rätt. Men det blir kanske lite senare in i hösten. Eller vem vet. Men i alla fall, mitt träningsshema skulle väl gå ut på 2 länkar i veckan, 2 normala träningar, benmuskler, magmuskler, ryggmuskler. Jaa, ungefär så.

Juste, pappa & lillasyrran skall bort i veckoslutet, så det blir bara jag & mamma. Det brukar vara kul.

Nu skall jag sova, puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se