Lördag.

Hej! Undrar hur mamma kunde dra mig ur sängen klockan 7.45 en lördag? Nåja, hon skulle till frissan & jag bestämde mig för att följa med, vi skulle ju också till nån sportbutik och söka en träningsdräkt till mig, nu när det blivit så himland kallt. Så hittade jag en, en turkos med mörka byxor. Riktigt fin faktist, om man får säga.

Idag har jag någon mystisk tävling bland vår idrottsklubb och sedan till Ika :D (?). Nu blir det pusspuss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

Jå ja mena :'D så kmr du ? du måst it om it du vill ;')

2008-09-20 @ 11:00:06
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se