Måndag.

Hej bloggen! Ursäkta sämsta uppdateringen på sistone, men har haft så fullt upp. Tävlingar, varit hos I, gjort klart ett projekt, läxor och sånt. Men nu har jag tid, i alla fall en stund. Lyssnar på Jonas Brothers, de killarna har verkligen talang! Usch vad bra de är. Haha, jag önskar jag kunde sjunga bra. Men en del kan inte, helt enkelt. ´Man är bra på annar i stället. Som jag på friidrott. Och inte skulle jag byta ut de "talangerna" mot sångtalang. Fastän att kunna sjunga vore coolt...

Haha, jag kollar på en jätte humor/mysko video på youtube. Med Harry Potter, som dockor. Fan vilken humor asså xD Kolla den:



Asså, skithumor om man fattar xD

I am Harry Potter, I´m the king of the school!... Grymt!

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Nina.

svar: åh tack så mycket sötnos!!! <3



kram/nina

2008-09-22 @ 16:27:20
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: mary

hahah den är så sjukt ball.

2008-09-22 @ 19:28:38
URL: http://marymarys.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se