Onsdag.

Hej! Ursäkta att jag inte bloggade igår, jag verkligen försökte. Men kunde inte ens logga in på publishme.se. Seriöst, om det fortsätter såhär byter jag till devote. Men skall se nu först...

Haha, är inne på testportalen och gjorde ett kul test om vilken superhjälte man var, här är mina resultat:

Du är
Hellboy
60%
Fantomen
57%
Wolverine
54%
Stålmannen
53%
Spindelmannen
51%
Robin
48%
Batman
36%
Kattkvinnan
34%
Hulken
30%
Du kommer från en varm plats
och har en ovanlig högerhand.
 

Testa vilken superhjälte du är!




Okej, det blev inte & se ut som jag tänkte, men ni kan ju läsa, eller? Så där står att jag kommer från en varm plats. Om Finland räknas så jo, haha. Sen detdär med min högerhand, inte har jag märkt nåt underligt med den. Men vad som är lite mysko är att jag kan böja bak båda tummarna en bra bit, haha. Gör själv tester, klicka här för att komma dit!

Nu måste jag kila, mamma har födelsedag idag. Men jag bloggar senare ikväll. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se