Onsdag.

Hej! Idag känner jag mig lite piggare på att blogga, som nog är riktigt bra. Men idag skall jag inte sitta allt för länge vid datorn, snart får ni veta varför. Men först berättar jag om min dag:

Först en timme gympa. Fotboll. Sedan engelska. En massa läxor. Sucksuck. Hmm.. vad sen. Juste matematik. Dubbeltimme. Men första timme fick vi gå & kolla på när ettorna på gymnasiet hade nån lustig sak, gullnäbbs-jag-minns-inte-vad. Men det var roligt, haha. Vad fina kläder de hade ;)

Sedan var det ju den där ena timme matte. Religion. Och sist, men inte minst - finska.

Men nu till den där saken jag skall fixa. Jag skall nämligen fixa bort en onödig hylla från mitt rum och istället ha en skön stol där.



Det är den skyldige hyllan som skall bortbortbort. Ursäkta oredan, hittade ingen bättre bild.

Men nu skall jag börja jobba med det, bilder på resultat, ja det får ni sen. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Alexandra.

ha en bra dag =)

2008-09-04 @ 13:16:18
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se