Tisdag.

Hejssan! Hur är det? Toppen här i alla fall. Förrutom att det regnar ute. Men i och för sig, kanske jag skulle ta en promenix. Att få inviga mina gummistövlar och mitt paraply. Så får det bli, men inte nu. Nu skall jag skriva detta blogginlägg klart. Jaa, vad skulle jag hitta på att skriva om då? Att jag tänkte börja skriva på en novell. Med rubriken "Om du bara vore sann". Vet redan i förväg att jag inte kommer orka skriva den så lång som jag vill, men jag skall prova i alla fall :) Så det skulle jag också kunne påbörja idag. Och så tänkte jag ta & titta på lite friidrott på TV:n. Det borde i all fall komma.

Nu fortsätter regnet ösa ner, tar & läser en bok. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Natalie B

Kul att skriva noveller! gjorde jag alltid när jag var yngre. Kanske borde skriva en bok :)

2008-09-10 @ 09:42:38
URL: http://natalieb.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se