Måndag.

Hej bloggen! Ursäkta att jag inte bloggade seriöst igår, hade en hel del att fundera på. En av de sakerna tänkte jag berätta öppet här i bloggen.

Igår fick jag en kommentar på min blogg, där någon skrivit att den fullständigt hatar min blogg, mitt utseende och ja, allt. Inte vet jag om denna person menade det seriöst eller helt enkelt hade lust att jävlas, menmen.  Jag tror jag dessutom vem dethär är. Vääääldigt moget. Så var det ju såklart Anonymt. Fegt kan man bara säga. Om något i min blogg faktist är på tok eller du inte annars gillar mig, ta kontakt med t.ex. e-mail, istället för att skriva en anonym kommentar. Well, know I now how you are...


Men tillbaka till det jag egentligen skulle berätta om. Eller ja, men ni fattar nog snart. Var idag och shoppa i Lojo. Jag hade redan i förväg bestämt att det skulle bli ett par vanliga blåa stuprörsjeans och ett par låga stövlar. Haha, kan ni tänka er att jag hade ett par elblå, gröna, gråa, svarta, vita, röda *kollar i garderoben* och ja, ett par lite baggy ljusblå. Ja, så nu, äntligen, hittade jag ett par stuprör i mörkblått. Och priset, ja, det kommer jag gå och vara stolot för en längre tid. 199 (Efter en 100 kr. kampanjrabatt) kostade de! Kan ni fatta!? 199 kronor för ett par jeans. Stolt är jag. Från Lindex är det, bilder i morgon. Så köpte jag denhär hårsprayen jag fått föra är riktigt bra, nämligen Schwarzkopf´s got2b glued. Får se om det faktist är sant i morgon.



Väntas, så köpte jag en tandkräm också. som man påstås få vita tänder av på endast en användning. Skall allt prova det med.

Jahass, ingen bild hittade jag, men det kommer nog i morgon. Puss tills dess ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se