Tisdag.

Hej söta bloggen! Nu har jag varit i skolan & ätit. Så nu tänkte jag lägga in lite bilder på gårdagens inköp.



Haha, mysko bild, men det var enda sättet att få allt på bild. Priser och så i förra inlägget.



Haha, dendär tandkrämen. Funkar på riktigt, man får vitare tänder! Men detta är ju bara kortvarigt.



Jeansen uppifrån. Ursäkta att bilden blev som den blev...

Imorgon skall jag visa er en bild på min nya t-shirt.

Bloggar nog senare i kväll, puss ♥

//Ida

OBS! Blåmärket på sista bilden kommer från min systers låga dörrhantag jag gått emot.

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Designa din blogg - Din hjälp bland koder och stilmallar

Jodå, jag är finne..;)

2008-09-30 @ 15:27:30
URL: http://designadinblogg.se

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se