Tisdag.

Hej & ursäkta att jag inte skrev igår. Hade helt enkelt inte lust eller ork. Inte skulle jag just nu heller ha lust, men jag gör det för er skull ♥ Såå vad har jag gjort idag? Varit i skolan, haft gympa. Juste gympan! Först skulle vi ha på sportplan, men det var i skolan! Så vi fick gå 1 km i onödan... Så det var inte så kul. Särskilt inte när det ösregnade.

I morse, när jag skulle ha en keps från en av mina korgar med mössor, vantar och sånt, fick jag riva ner ALLT. Så nu ligger det fortfarande på mitt golv, borde städa upp det... Som ni kanske märker är jag inte så himla glad idag. Men i morgon skall det vara över. Snart skall jag ta & läsa FRIDA, där Kenza är med. Eller om man tänker efter, så skall jag göra det nu, direkt. Och efter det ut i regnet på en liten länk ♥ Så låter som en bra fortsättning på dagen. PUSS ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se