Torsdag.

Hej! Ursäkta att uppdateringen varit lite kass på sistone, men har helt enkelt inte haft lust att skriva. Och om jag hade skrivit nåt skulle det troligen ha blivit en hel del meningslöst klotter. Så jag valde att inte skriva sånt ni inte i alla fall vill läsa. Men nu har jag ju lite saker att berätta så... Here we go.

Alltså, ikväll skall jag på "klassmöte". Något min pappa fixat till, suck. Men jag gör det, hör Annies skull :) ♥ Så vi får ju se hur det går. Tänkte i alla fall köra på elblå jeans, grå polo-skjorta från H&M och läderrocken, om nån ville veta.

Har nu laddat upp med en hel massa böcker. Så det har blivit en hel del sånto ckså på sistone. Har någon av er t.ex. läst Gossip Girl på engelska, nån kriminalroman med namnet "Liemannen" eller böckerna om syskonen Alice, William och Mary, där serien heter Magikerns hus? Den sistnämnda serien är superbra! Kanske verkar den lite töntig & barnslig, men så himla spännande! Just denhär boken heter "Tunneln bakom vattenfallet". Kanonbra! Och inte är GG heller dåligt på något vis...

I morgon skall jag till vår husvagn för veckoslutet. Men datorn följer naturligtvis med. Ändå tänker jag inte blogga så himla ofta, vill njuta av naturen, grillkorv, bastu & simning. Det måste ju vara himla kallt i havet den här tiden av året? Nåja, men det är ju som sagt bastu till.

Nu skall jag packa, hörs senare ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se