Torsdag.

Hej bloggen! Nu känner jag att jag måste lätta på hjärtat, så jag gör det här. Inte något speciellt, men saker jag vill få ur mig. Till bloggen. Får sån himla ångest när jag inte bloggar. som det på sistone lite blivit. Ursäkta! Har helt enkelt inte haft lust, ork eller så. De flesta får såna skeden i sitt bloggliv, inte sant? När det helt enkelt inte finns någon alls inspiration om vad man skall skriva. Just så har det kännts för mig de senaste två veckorna. Men nu känns det som det hela lite håller på att "gå över"...

Nu har ni inte varit mycket medvetna om vad jag egentligen gjort. Så jag tar allt här på en gång nu, som i en lite röra. Dagar & så minns jag inte exakt.

I Söndags var jag med mamma & min lillasyster & simmade i Lojo. Aah, vad skönt med kallbad, hoppa från 3 meter och terapibassäng. Kunde fara dit idag igen!

Idag blir det lite "workout" på gym. Med mamma förståss, de släpper inte under 15-åriga utan föräldrar, obevakade. Men det är i och för sig inget problem. Träning som träning.

Lite prov är det på kommade också, så det blir en hel del plugg för min del. Men jag skall försöka hålla bloggen uppdaterad. Försöka var det...

I Lördag skall jag till Nata på hennes födelsedag. Hur trevligt blir inte det! Väntar redan på det ♥

Nu skall jag göra mig igång för träningen, bloggar nog senare idag ännu. Puss ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se