Torsdag.

Hej! Min uppdatering har sugit nu på sista tiden, men det är någonting som bara blev. Och så fixade jag ju mitt rum igår kväll också. Haha, måste erkänna att mitt rum troligen är det svåraste i hela världen att omväxla inredningen i. Altt är ju nästan spikat fast i väggen. Okej, kanske inte ändå, men svårt är det!Sängen/soffan kan jag inte alls flytta på, inte heller skrivbordet. Så nu, för att få plats för min mysstol + bord måste som sagt en hylla bort. Resultatet blev riktigt bra faktist, tycker jag. Vad tycker ni?



Pläden på stolen är ännu lite skrynklig, men den borde lägga sig. Nu när jag kollar närmare på bilden, ser jag att min väska kommit med, haha.



En närmare titt på bordet. En tavla, självgjord, högtalare, söt tekopp och den där underbara ljuslampa-saken som senaste året suttit i mitt skåp & dammat. Men nu kom den fram. Kan inte tänka mig att jag fyndade den på loppis för 10 kr. Bra köp allt.



Haha, jag vet, mina nya prydnadskuddar totalt missmatchar sängöverkastet. Men skall i morgon köpa ett likadant på stolen, borde funka bättre med enfärgat.

Och så blev ju Kalle på bild ♥

Men nu har jag lovat mamma att gå ut på länk. Skriver senare ikväll, about klockan 20.30. Pussar ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Ika

Ojj va fiint har btw en likadan blommig dyna :D <3 :D

2008-09-06 @ 13:42:01
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se