Dagens "vill ha" ?

Så, istället för att som förr ta upp en sak jag speciellt gillar tänkte jag denna gång fråga er vad ni tycker. Då talar jag om den omtalade Harembyxan.




Lindex, 299 kr.

Vad tycker ni om trenden? :)

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Anonym

Hahha me lav it to :] <3 Haha men hyi vittu dm dä harem byxorna e blää :DD ska ni komma ti cangas kalas ? ;DD <33

2009-04-13 @ 14:01:43
Postat av: Anonym

/ ikah

2009-04-13 @ 14:02:03
Postat av: Anonym

Sant! Eller sen om man hittar extremt snygga kläder då vill man nog snabbt till skolan så man kan visa alla :D



Och detdär med härmapor... Det är nog störande när man, som du säger, har lyckats å sen nästa dag ser man att alla andra också tyckt det har varit en bra stil...

2009-04-13 @ 16:24:09

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se