It´s on black & white

Ciao!

Läget? Allt bra här, är bara sjukt trött - fastän jag sovit 11 timmar. Men som sagt - de finns sina orsaker.

Dethär kan tolkas väldigt ytligt, men jag funderar fortfarnade på detdär med den perfekta sommarstilen. Jag har en så tydlig bild i mitt huvud, hur det skall se ut. Och om jag snart inte äger ett par mörkbruna gladiatorsandaler, ja då blir jag nog tokig. Livet är hårt allt... ;)

Så vad står på schemat idag? Har redan hunnit med ett besök hos fammo, skall kl. 3 hem till Ika´s på kalas, och senare på kvällen till Kisakeskus & träna. Resten av dagen står öppen...

Våren är här nu slutligen. Dröjer bara ett tag mer förrän man får börja med att
a) öva till stafettkarnevalen
b) vara med i stafettkarnevalen
c) tills skolan slutar och
d) tills jag slipper och simma & sola

SOL - KOM FRAM!

Försöker hinna fixa något intressant ännu, så det kommer i så fall upp på bloggen. ppus ♥

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se