Söndag.

God morgon! Eller morgon & morgon - kanske skulle jag säga förmiddag.

Jag har varit duktig idag - var i kyrkan klockan 10. Hhehe...

Senare idag har jag träning. Sportplan <3



Till vad jag egentligen skulle skriva om. Jag funderar på sommarstilen. Tänker slitna, ljusa jeansshort, Wayfarers, solblekt hår & solbränd hud, lös, vit skjorta (bikini under) och gladiatorsandaler.

Jag upprepar - gladiatorsandaler. Nån som fått syn på ett par snygga i en relativt bta prisklass? :) Funderar på H&M - men jag har hittat ett par underbara i en broschyr också. Med flätor ♥ 

Nog sörjt - ja skall nog hitta


Spenderar som bäst min tid på lookbook . Grym inspiration - checka in det!

Nu skall jag fortsätta dagdrömma, hoppas att solen kommer fram & sticka ut.

Ciao ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se