I can´t wait to see you again

Hejah!


Och joo, jag är mycket medveten om allt dethär med skit uppdatering och sånt. Mitt liv gjorde en u-sväng - that´s all.

Förändringar, förändringar - det är vad sistonet har handlat om. Jag vill inte gå in på detaljer, då det känns en aning privat ännu i detta skede. Men skall vi säga på detta vis - jag har något att se fram emot. ♥

Så vad annat har jag fixat med på tiden ni inte hört av mig på? Jag har tränat, hängt, slappat, stressat och såklart (hehe, egoist) det viktigaste - min födelsedag. 14 år hänger som min börda nu då. Heje, så gammal jag börjar känna mig nu då. Men äntligen är jag jämnårig med dem i min klass - bortsett från dem som fyllt 15 redan vill säga. Så gammal - kanske inte.

Jag nämnde ju detdär med exempelvis stress. Som bäst kan man också tala om det. I tisdag skall jag ha en bok färdigt läst. 150 sidor kvar + en s.k. bokrapport. Min tur att boken är så jä*la bra. Twilight (2) - $När jag hör din röst (urspr. New Moon). Stephenie Meyers sätt att skriva är något helt unikt. AAAH, me love Twilight <3

Och sen ett projekt tills måndag. Tack K - du gör det så lätt för oss elever att göra projekt som du gillar. Not.

Just fixade jag också till ett par jeans-shorts av ett par gamla jeans. Riktigt lyckat, om man får säga. Bilder pluppar säkert snart upp...

Nu - njut av er lördag! För det skall jag göra...

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: IkaH

Lite du e vaner ;)) <3

2009-04-10 @ 08:51:52
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: Linda

Kyllähh ;] ja ska kanske dit ida igen ;] de e lite parashh paikka :D <3

2009-04-10 @ 10:55:55
Postat av: IkaH

oho XD de e av mej XDD

2009-04-10 @ 10:56:54
URL: http://sminkpose.blogg.se/
Postat av: IkaH

w0000000000t (((x

2009-04-10 @ 11:48:43
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se