She´s the girl who breaks her promises

Hejehej. Jag har (än en gång) inte tagit mig tid att blogga. Kanske jag inte skall gå & lova en hel del då, haha?

Min "inte-orka-blogga" period blev visst lite längre än vad jag väntat mig. Har detta hänt någon av er? Och för att göra saken helt klart vill jag bara säga att jag inte ännu lovar att bloggandet blir regelbundet. Det verkar för tidigt att lova något ännu...

Vad har jag gjort? Jaaa, tittat en hel massa på TV. Gud jag blev glad när jag på morgonen märkte att "Zack & Cody - suite life on deck" har börjat. Och som grädden på moset kom "Prince and the pauper". Låt mig få det sagt; Cole & Dylan Sprouse rockar fett! Hihi, Disneynörd :D

Nu har jag på senaste tiden kommit fram till en annan sak. Att jag på allvar (läs: blodigt) skall börja träna nu. NuNuNu. Okej, SÅ allvarligt är det inte visst, men jag vill verkligen nå resultat. Och vad som helst duger inte för mig för att jag skall vara nöjd, skall ni veta.

Nu skall jag till hallen & träna lite 3-steg.

Tack för att ni finns ♥

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se