ALLT UNDAN!

Tjena dudes!

Nu har man ALLT undan, allt detdär som måddes bli gjort. Och nu skall jag softa så de räcker & blir över.

En liten kort uppdatering om vad jag har hållt på med här på senaste tiden...

Det var ju detdär lägret. Och nu skäms jag verkligen som trodde att det inte skulle bli roligt. För, som med det mesta, hade jag fel. Det var hur kul som helst ! Dagarna bestod av volleyboll, härlig mat, simning, stekning i solen, PÄTKIS, "lekar" etc. En verkligt liten del var faktist undervisning. AH, jag vill tillbaka !

Så var det en dag hemma, och sedan sätta sig på ett tåg, joina resten av familjen i Åbo, där jag direkt hade en tävling. Greit. Så till husvagnen, där 3 dagar. SEN HEM! Och hela min lördag bestod av städning till söndagen, att man inte han med något annat.

Söndagen heter tidig väckning. Kl. 9.30 befinner man sig i kyrkan. Ja justdet, kunde ju nämna att det gällde min konfirmation! Så där går det till, ja, som det brukar gå till i kyrkor. Tröttsamt.

Förresten, tack för alla blommor & presenter!

Hemma var det då fest. En där omkring 35 personer, va? Jag fick en massa olika saker, pengar. köpkort, vristkedja, armband, 3 kors, en navelpiercing, örhängen, skål & mycket mer... Justdet, 5 nya bitar till mitt Nomination-armband! TACK <3

Så var då den dagen över & nu är jag trött så tusan. Drar snart iväg till Natas, för att titta ett avsnitt av GossipGirl vi missat på lägret (JAG har missat 2 dessutom, suck) & kanske ta en titt på Twilight, länge sen sist jag såg den. Och vet ni vad jag gör i kväll? SOVER LÄNGE!

Nu vill jag & shoppa. Mamma har lovat 2 saker, som underlättar detta mycket. a) Hon skall anställa mej för att arbeta här hemma & make some $$$ och b) att vi här nångång skall fara till Kamppi & Forum i Hesa. Sweet. Jag skrev faktist här för nån dag sen en lista på vad jag skulle behöva (eller rättare sagt; vilja ha).

Något jag verkligen dreglar efter är en randig (färg oklar) oversized tröja, en bra kandidat har hittats på H&M Herr.

Nu får det vara nog med detta inlägg. Återkommer.







ppus. <3

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se