060309

Aloha!

Räknade just fram att det är exakt 11 dagar kvar tills jag fyller. vilket också betyder att om 11 dagar sitter jag inte hemma. Jag sitter hos H men M, J & A. Nån till? Nähä... Men till saken, när vi senaste dagarna talat om detta wnb "party" har allt bara gått på tok. Nej gud vilka planer dedär gossarna (-M) har, haha.

Okej, men nu till något NI troligen bryr er mer om. Nämligen mitt liv (haha, där fick jag er!). Jag skall nu snart på träning till Dragsvik. Och i morgon klockan 8 sitter jag i en bil, och slipper inte ut på en sisådär 3 timmar. Tammerfors bär det nämligen av till. På lördagen då vandrar vi runt i Idea Park. Om jag har tur ser jag kanske Krista. Och om inte där, så senast på hotellet, där vi övernattar. Man kan ju fråga sig själv; varför allt detta? Men det är nämligen (haha, sällan) tävling där. Och stora såna. Så av mej hör ni inte under veckoslutet *snyft*.

Nu fick jag ett meddelande som väckte mej till liv igen. J A G  M Å S T E  P A C K A !

pus. ♥

Adiih^^

xoxo.
Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Krista

Snart e vi i tammefors :DD

2009-03-06 @ 20:45:14
Postat av: Krista xD

Tammerfors**

2009-03-06 @ 20:46:30

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se