090309

Aloha!

Så nu har jag upptäckt Tammerfors då. Kan bara säga att lördagen (shoppingen) var...underhållande. Naja, shoppingen var som vanligt, men på hotellet var allt lyx. Eller inte riktigt allt, då vår & en viss K´s familj träffades på kvällen. Det var nog vad man kalla en B-klass humor. Usch vad trötta vi var mentalt xD

På söndagen är det just & just att man orkar ta ett så långt kliv ur sängen att man faktist  skall vara pigg & färdig för dagens äventyr. När man sen till slut fick sig själv släpat upp väntade en..god & mättande (thank you Hotel Ilves morgonmål for pimpin' my body) morgonmål.

Proppmätta lämnar vi sen hotellet för att ta oss till tävlingen. Hallen var enorm. Resultaten var sen lite mer häpnande dåliga. Men det var mycket tack vare shoppingen dagen före ^^

Så nu bär jag mej snart av till träningar (nooo shit sherlock), men tänkte ta upp lite saker jag köpte på mitt lilla äventyr i IdeaPark.

- ett svart nitarmband
- svart lackbikini
- turkos-vit randig skjorta (+vit)
- turkosa jeans
- armbandsklocka
- ring
- huppare (munkjacka)
- väska
- lenkkare
- topp x 2
- blå-vit randig skjorta (halvärmad)
- t-skjorta

That´s it for today. Please join us next time.. ;)

xoxo.

//Ida


Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: Krista

Haha :D Vi va int alls trötta :D

2009-03-09 @ 18:03:49
Postat av: evelina

svar: visst är dom !

du får börja blogga lite mer nu tycker jag :D

2009-03-09 @ 22:42:00
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: IkaH.

Rasmus aka rasse :DD

2009-03-18 @ 14:47:36
URL: http://sminkpose.blogg.se/

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se