Reborned.

Heej! Uppdateringen av bloggen har i mitt fall varit så kass att ja troligen mistat alla mina läsare på det. Och jag kan ju bara säga "ursäkta".

Jag tog mej här en funderare på om jag alls vill fortsätta blogga. Kom fram till att jag troligen skulle få världens ångest om jag lade bloggen ner, så den får stanna. Men vad jag funderat på att göra är att ta en riktig nystart på allt som har med bloggen at göra. Som att födas på nytt, haha.

Så ni som inte vet något om mig, här har ni lite nödvändighetere och mer onödiga saker om mej, mej, mej...

- - - - - - - - - - - - - -



Så Ida Gustafsson heter jag, snart 14 jordsnurr gammal. Bor i södra Finland, i Raseborg. Går på 8:an i en relativt stor skola (OBS! att jag börjat skolan ett år tidigare), där jag trivs riktigt bra! Jag bor i ett egnahemshus mitt i skogen med mina föräldrar och en lillasyster. Dessutom består min klan av 2 hundar & 2 katter.

Min kallelse i livet är friidrott. En mycket stor del av min fritid går åt till träningar, länkar och tävlingar. Tiden som blir över umgås jag med vänner (men märk att de ändå betyder världen för mig!), läser och bara tar det lugnt.

Singel är jag också, om någon brydde sig om det faktumet ^^

Vad mer kan jag säga? Har ingen aning, så om ni undrar nånting - fråga vet ja! 

 - - - - - - - - - - - - - -

Okej, idag har jag haft fullt upp. N var övernatt hos mig, så vi fumlade till allt som vanligt ;) <3 Så har jag tyskaböckerna i högsta hugg, tyskaprov i morgon. Suck.

Så tittar jag på skidning (det stavas nörd). Och senare idag blir det länklänklänk.

Vad mer kunde jag säga nu? Njut av denna härliga söndag!

pus <3

//Ida

Do what you want to do, write me a comment ♥
Postat av: evelina

hej! det vra länge sedan. allt bra ? :)

2009-03-01 @ 15:51:27
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

läcker hatt o underbar bakgrund på din blogg :)

2009-03-12 @ 22:30:06
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 02:39:42
URL: http://smsalåna.nu

Skriv en kommentar till mig

Sötnosen heter ♥:
Kom ihåg Mig?

Din e-postadress: (publiceras icke!)

URL/Bloggadress:

Kommentaren din :

Trackback
RSS 2.0
© www.missfrizzy.blogg.se